REKLAMACJE I ZWROTY
1. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres info@naturalneziola.pl
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać bezzwłocznie, w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru.
3. Zwrotu towaru należy dokonać w terminie 14 dni od pisemnego powiadomienia o odstąpieniu od umowy, dołączając dowód zakupu w postaci paragonu na adres: naturalneziola.pl, ul.Starowiejska 20, 06-400 Ciechanów.
4. Przed wysyłką prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: +48 502 557 473, lub mailowy na adres: info@naturalneziola.pl.
5. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien być kompletny, w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie podczas przesyłki. Produkt powinien być w stanie niezmienionym i nieuszkodzonym. W przypadku niespełnienia w/w. warunków, mamy prawo do odmówienia zwrotu towaru.
6. Zwrot kwoty na konto Klienta dokonywany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep towaru.
7. W przypadku odrzucenia złożonej reklamacji, ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną i/lub mailową o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. Odesłanie nieprzyjętego zwrotu nastąpi w ciągu 7 dni roboczych na koszt sklepu.
8. W razie niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem, Klient powinien niezwłocznie poinformować dostawcę. W takim wypadku nasz sklep dołoży wszelkich starań aby znaleźć optymalne rozwiązanie dla Klienta (obniżenie ceny, wymiana, odstąpienie od umowy, etc.).
9. Proszę pamiętać aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera. W przypadku widocznego uszkodzenia paczki należy spisać protokół szkody. Reklamacja będzie uwzględniona tylko w przypadku gdy protokół został spisany przy odbiorze paczki. Brak protokołu lub protokół spisany po odjeździe kuriera nie jest podstawą reklamacji przesyłki. Kopię protokołu należy zachować i przesłać do nasz na adres info@naturalneziola.pl . Reklamację rozpatrujemy po otrzymaniu protokołu szkody i potwierdzeniu ze strony kuriera.